Pustka (2)

Uczucia to fikcja, majaczenie niezdrowej głowy,
przeplatane strzępami fałszu i prawdy.

Miłość i nienawiść, nazwane by były.
Radość i smutek, dla rozróżnienia wyrazu twarzy.

Dopowiedziane czego brakuje,
niewidziane co jak na widelcu.

I to wszystko przydarza się tym tysiącom,
co w nadziei patrzą w jutro,
czekając na to uczucie
jedyne wyśnione i wyjątkowe.

Przykro mi, choć właśnie ja jestem tym, dla którego
słowo empatia było zawsze tylko kombinacją liter.

W ostatecznym rozrachunku,
jakby nie patrzeć, jakby nie myśleć,
co by nie robić,
pustka wypełni wszystko…

Cokolwiek by nie zostało…

Komentarze 24 to “Pustka (2)”

  1. :)najsamotniejszy z blogów jakie tu widzialam /tuli/

  2. Lepiej ‚pustka’, niż ‚próżnia’….

  3. flamenco_night Says:

    nie chcę Ci wierzyć, gdy jesteś tak wiarygodny..

  4. flamenco79 Says:

    ..ale, tak WOGLE, to ja chętnie bez tego.. kocyka ;)) :*

  5. ta tęsknota sprawia że łagodniejesz jakby w słowach ;) … ewenement, bo ponoć bezsilność wywoluje inne reakcje ;)

    flanelcia Ty się powoli cała odkrywasz widzę :P

  6. flamenco79 Says:

    Wiesz, Pst.. Generalnie, to ja już „wisiałam” cała odkryta w necie przez dość długo, bo moimi wizerunkami jeden zapaleniec wygrał jakiś fotokonkurs.. więc co mi za różnica? ;P

  7. flanelcia a mnie o tym nic nie wiadomo ;) no i ja nie żeby dopiec ale tak w kwestii formalnej :D

  8. Ja wiedzę Flanelko, że z Ciebie to nie tylko artystyczna dusza ale i ciało…

    :)

  9. flamenco79 Says:

    Z doświadczenia wiem, że lepiej uchodzić za kocmoucha, Pst, więc nie wiadomo znakomitej większości ;)

  10. flamenco79 Says:

    ..no i z trzech możliwych do skomentowania wpisów, Slimek wybrał.. awatar i „okoliczności” ;P Ciekawe, dlaczego.. ;))

  11. hehe.. flamenco.. była odsłona pierwsza, jestdruga.. nie mogę sie już trzeciej doczekac! :D

  12. flamenco79 Says:

    Sofi ???

    Bo ja się CiebiĘ bać zacznę w końcu! ;P

    Dobranoc Państwu :)

  13. a co? masz coś za skórą?

    codziennie oglądam masę golasek w necie. Chociażby na terapie.blox.pl Mam tez kumpla fotografa, ktory pasjonuje się aktami. I siostrę fotomodelkę /zawsze ubraną/ też mam ;)Agencja, w ktorej pracuje wygrała konkurs fotoerotic do „Playboya” Więc tak se oglądam te gołe babki.
    Fajnie by bylo zobaczyc w koncu znajoma golaskę, nie?:D

  14. założę się, ze Slime popiera mnie w 100% :D

  15. Pustka, tożsama jest z próżnią, Charmee, a życie próżni podobno nie znosi.
    Slime, rozpatrując w ten sposób życie, można dojść do wniosku, że wszystko jest wytworem naszej wyobraźni. W związku z tym, każdy może kształtować życie, według własnych wyobrażeń.
    P{odobno możliwe jest wszystko to, co jesteśmy w stanie sobie wyobrazić.

    /ożesz kurwa, wypowiedziałem się merytorycznie./

  16. Flanelcia, a gdzie Twoje cycki?

  17. flamenco79 Says:

    Sofi.. skoro istnieje prawdopodobieństwo, że już mniĘ widziałaś, to.. tym bardziej Cię nie nakieruję ;P W dodatku.. masz za duże porównanie :D

  18. flamenco79 Says:

    Poker.. Ty chyba nie myślałeś, że ja tak z tymi cyckami na wierzchu będę stale biegać?? Spowszedniałyby, jak gar ziemniaków i pomidory w lecie ;P

  19. przyznajcie że Slime jakby wyciszony co ? ;)

  20. Flamenco nie widzialam cię, bo i skąd, gdzie, jak..
    sama zasugerowałas wpisem o 7:45.. a ja podłapałam temat i ze słabą skutecznością cię podpuszczam;)

    Slime ma chyba wakacje .

    A z pustego i Salomon nie przeleje ;)

  21. coś Slimuś zamilkł , Charmee by zainspirowała kolege a nie /faja/

  22. No właśnie..

  23. Zarobiony jestem, od poniedziałku na urlop jadę i usiłuje nadrobić zaległości w pracy, żeby się nie wydało jak ja się tu strasznie obijam…

    no poza spamowaniem, to na nic człowiek czasu nie ma…
    :)

  24. w osoatecznym rozrachunku każdy kiedyś łapie się na uczuciach. Ale po co się w nie babrać, póki się ich nie rozumie?

Skomentuj

