Pustka (1)

Zjadam się się, obgryzając paznokcie
lub w chwilach słabości
zlizując spermę z nasady kciuka.

To teraz ja jestem tym słabym,
nie potrafiącym przestać tęsknić,
za tym uśmiechem,
z jakim ku mojej uciesze,
władałaś sobie palce,
w obie dziurki naraz.

Komentarze 23 to “Pustka (1)”

  1. flamenco_night Says:

    Zawsze, gdy jest jakaś jedynka, zastanawiam się,czy dwójka już powstała, czy dopiero się rodzi – mogąc nigdy nie ujrzeć świata ;)

  2. Już powstała i to prawdę powiedziawszy dawno temu… tak się zbieram żeby wyjaśnić skąd właściwie te wiersz prozą się wzięły… i pewnie kiedyś to zrobię…

  3. a nawet jak jeszcze nie ma to mam nadzieje ze sie szybko pojawi!
    fajne wiersze
    pozdro

    bitch

  4. Biorąc pod uwagę częstotliwość z jaką ukazują się tu wpisy to z miesiąc wypadało by odczekać z następnym postem… :)

  5. flamenco_night Says:

    No właśnie.. niedosyt powodujesz – i nawet nie o treści chodzi, a o obecność ;)

  6. Ty to Flanelka wiesz jak faceta po włos wziąć…
    :)

  7. flamenco_night Says:

    eee tam.. ja tylko słabość mam do Ciebie :)

  8. to takie miłe. Umieranie z nadmiaru jebania, którego nigdy nie jest za dużo. To jak szczur, pokazać mu, jak dawać sobie przyjemność, a będzie naciskał guziczek, aż zdechnie.

  9. Flanelko, Ty coś podejrzanie miła jesteś…
    :)

  10. Pskm, ten Twój wpis przedostatni u Ciebie na blogu… dokładnie tak jak ja się czasami czuje…

  11. flamenco_night Says:

    Tylko przygaszona, Slime..

    ..wyszeptała ‚dobranoc’ :)

    :*

  12. A pan, panie Slime to tak na serio ? Czy bardziej pan wpada w „chcę” niz „mam”?;)

  13. Slim.. rozczulasz mnie normalnie.. :)

  14. flamenco_night Says:

    Pan pozwoli, że uściskam taaaaaaaak mocno.. kocyk :):*

  15. wyglądasz Slime na tęskniącego oj wyglądasz ;)

  16. Oryginalna ksywka, Pstro, szczególnie intryguje mnie ta cyferka po, czy to może obwód w biuście…

    :)

    Flanelko, taki dziś upał, ze ja nawet bez kocyka… :)

  17. Slime przesz nie napiszę że w pasie :P … zresztą jak się przyznam przestanie intrygować /faja/ ;)

  18. Kochana, ty mi nie próbuj wmówić, że metr dwadzieścia trzy w cyckach, nie jest intrygujące…
    :)

  19. dla mnie nie jest Slime :P

  20. hmm, Slime. Jakoś tak ostatnio mam.

  21. Wiesz Pskm, tak się zastanawiam, po ką cholerę, tak się trzymać tego życia, jaki to wszystko ma sens… (podobno nie powinienem używać wielokropków, są banalne… a ja nie potrafię się bez nich obejść, więc wychodzi że jestem banalny) … ale o czym to ja chciałem… chyba o tym, że nie chce żyć…

  22. a ja w sumie chcę. Tylko nie tak. Nie lubię, gdy się mnie pogania. To nie seks w windzie.

  23. cozaróżnica Says:

    człowieku ….idź sie lecz. albo odwiedz inny świat jak Ci tu tak źle.

Skomentuj

