Miłość

Zalotna wulgarność Twoich pośladków doprowadza mnie do stanu, kiedy kocham, zamienia się w jebać drugą dziurę. Ociekam śliną, a w głowie mam tylko kutasy penetrujące Cię we wszystkie możliwe otwory, jęki rozkoszy, półprzytomne spojrzenia spod przymrużonych powiek…

Oglądasz się do tyłu, jakbyś nie wiedziała, kto tak, masakruje twoją kobiecość, Nie hamuje się, nie myślę, że to może boleć, Po prostu rżnę, pierdolę, rucham…

Kocham Cię, jesteś moim światłem…

Komentarzy 30 to “Miłość”

  1. Kurczę.. i akurat sączę czerwone..

  2. No to całe szczęście, że mnie tu wczoraj nie było bo jeszcze by do jakiegoś nieszczęścia doszło… :)

  3. pieprzenie Says:

    wzruszyłam się do łez … to dopiero miłość /szloch w rękaw/ ;)

  4. Ależ skąd.. byś mnie wcześniej odesłał przymusowo do łóżka ;P

  5. Slime, nie dziwię się, że nie widzisz cycków, przy zasypianiu, skoro masz w oczach jedynie pośladki.

  6. Poltergeist, no tak, to może mieć coś do rzeczy… :)

  7. Flanelko, jeszcze nigdy nie odesłałem damy do łóżka tylko dlatego, że rozrabiała po winie… :)

  8. hm.. a odniosłeś jakąś tam może.. taką.. nie_winną? ;)

  9. O w mordę, tutaj też romantycznie…

  10. Flanelco, do nie_winnych to ja jakoś, jak na razie szczęścia nie miałem… :) Ty jesteś pierwsza… :*

    Charmee, bo ja kurde, taki emocjonalny jestem…

  11. Slime.. nawet, gdy kpisz, to nie mam serca się żachnąć.. podrap ode mnie sierściuchy za uszkiem ;) :*

  12. Fnelko moja miła… :) jasne, że je od Ciebie podrapie… one zresztą nie odpuszczają, nie da się na kanapie usiąść, żeby nie być zaraz przez przynajmniej jednego z nich przygniecionym… :)

  13. Jak ja nie cierpię TYCH kotów…

  14. Hm.. to ja się kiedyś między nie zakradnę i przygniotę niepostrzeżenie.. ;)

  15. Charmee, Nawet wśród kotów zdarzają się czarne owce…

    Eeej, Flanelciu, ty to chyba z tych niegrzecznych flanelek… :)

  16. ..żeby Cię połaskotać.. paskudnik hehe ;P;P;P

  17. No naturalnie… :) Boże, co ze mną nie tak, że pomyślałem o czymś zupełnie innym… :)

  18. Wiosna, Slimku mój ulubiony.. wiosna ;)

    Ale buziaka na poliku zostawić nie omieszkam.. wybaczysz, mam nadzieję? ;) :**

  19. Właściwie to już lato… :) a w niewinnym buziaczku oczywiście nic złego nie ma, więc tylko nadstawie polika… :*

  20. Zastanawiam się, czy istnieje możliwość znielubienia Ciebie.. nieeeeeeeee.. dawno nie spotkałam TU tak miłego i ciepłego.. Stworka :)
    Fajnie, że.. jesteś.. wiesz?

    Wiem, wiem.. już się zbieram do całości i nie rozklejam po babsku ;P;D

  21. Flanelko, Ty moja spamerko mała… :) Naprawdę robisz to z wdziękiem…
    :)

  22. Tiaaaa.. infantylnym dosyć, ale.. szczerze, Slime :)

    No dobra, przyrzekam, to był ostatni raz.. dzisiaj ;))

    Chyba, że Cię gdzie indziej dorwę, to przyrzeczenie nie obowiązuje ;P

  23. Ojjjj nie chciałbyś, Slime, nie chciał.. zmroziłoby Cię ;))

  24. Prawdę powiedziawszy to na zimną, Flanelciu, nie wyglądasz… :)

  25. Wewnętrznie.. ale do przytulania jestem paskudnie nieprzyjemna.. wierz mi :) Poza pewnymi okolicznościami, i to już w „konkretnym” stadium, mam lodowate ciałko ;P A ze zwłokami sie raczej nieprzyjemnie sypia ;)

    Także.. ja pozostanę przy tych łaskotkach, nie wsuwając się pod Pana kordełkę;)

    Buziak.. od wczoraj zapomniałeś, jaki słodko muska policzek ;) :*

  26. jak*

    te literówki mi się chyba nie przestaną sypać :)

    Jak i spamowanie tutaj.. zadomowiłam się u Ciebie :)

  27. Flanelko, ty zbereźnico… skąd u Ciebie takie robaczywe myśli… :)ja bym chciał tyko zasnąć razem z Tobą pod tą kołderką… :*

  28. flamenco_night Says:

    Zgodnie z moimi przewidywaniami, na Gazeta.pl masz jedynie login.. szkoda.. chciałam Ci posłać kilka słów, ale.. no trudno, pozdrowię przynajmniej..

  29. Flanelka, kurde mol! Nie rzucaj słowami na wiatr. :P

  30. flamenco_night Says:

    yyyyyyyyy cio? :)) Poker, możesz z polskiego na nasze przełożyć? :)

Skomentuj

