Równowaga delikatne naruszona

Smutek wsiąknięty w chodniki tego miasta tak mi odpowiada.
Nasiąkam nim, chłonę, wdycham wraz z powietrzem.

Szukam równowagi i odnajduje ją.

Pale papierosa zatrzymując dym w płucach,
w pełni świadom zniszczeń,
jakich nikotyna dokonuje w moim organizmie.

Jest dobrze, bo nic nie czuje,
jest dobrze bo nic nie myślę.

Wspomnienie warg wygładzonych grubą warstwą szminki
i piersi stęsknionych pocałunków które unosisz
w kierunku moich ust, jest dziś mniej realne…

ale

nie chciał bym też zostać, tak zupełnie bez niczego…

Komentarzy 30 to “Równowaga delikatne naruszona”

  1. tęsknota znaczy życie.. nawet tęsknota za tęsknotą..

  2. Flamenco, czy ty mi się tutaj jakiegoś drugiego dna, nie starasz doszukać…

  3. filozuję SE, Slime.. chyba pozwolisz, w ramach gościny? :)

  4. A jasne, nie ma sprawy… u mnie gość może wszystko… przynajmniej tak długo jak nie usiłuje zjeść mojego chomiczka… :)

  5. pieprzenie Says:

    e no widze że kolega w inną nutkę uderzył … czyżby ‚dół’ ?

  6. Mnie się nastrój często zmienia… a dzisiaj to raczej się staram te egzystencjalne nastroje Flamenco porozwiewać…

  7. Wichrem mi we włosach Slime..

    :)))

    Nie jadam chomiczków!!

  8. pieprzenie Says:

    zmienność nastrojów też mam we krwi /faja/

  9. Całe szczęście Flamenco…:) No kamień mi z serca spadł…

    A Ty Pstrokata badź ostrożna, bo u kobiet taka zmienność to się klimakterium nazywa…
    :)))

  10. Slme.. a co Ty nas tak brutalnie wyskrobujesz, jak czynisz wpis nowy, hę? ;>;P

  11. Hę… wyskrobuje?… a co Ty Kaśka masz konkretnie na myśli…

  12. No.. że komentarzy nie widzę niżej? :)

    Chyba, zem oślepła.. czego nie wykluczam ;DD

  13. pieprzenie Says:

    Slime jeszcze czas /faja/ chociaż….:D

  14. Flamenco… bo to taki szablon durny… trzeba otworzyć wpis, żeby zobaczyć komentarze… Ja komentów nie kasuje… taką mam dewizę… :)

    Pstrokata… nic się nie bój, czas łatwo oszukać… miniówa, ostry makijaż i będzie dobrze…
    :)

  15. Czyli ślepa jestem jednak :)))

    Ech, żywot..

    Dzieki za informację, jednak warto pytać :)

  16. Silme, zapalmy se we dwóch, wypijmy po piwie. /faja/

  17. Pieprzenie, jesli już latasz se po blogach, mogłabyś poltergeista podlinkować. ;))

  18. pieprzenie Says:

    Poker no jak podlinkować…? znaczy ze linka?

    http://poltergeist666.wordpress.com/

    przesz Slime go zna…/faja/ aaaa na innych blogach? e no ok …:P

  19. pieprzenie Says:

    o kurde nie zalogowalam się i moich zmyslowych ust nie widać /faja/ naprawiam błąd :P

  20. georgeeliot Says:

    ale
    nie chciał bym też zostać, tak zupełnie bez niczego…

    Nawet bez majtek pozostaniesz w stroju Adama. Spoko, Slime

  21. Ach ty Giorgino wstrętna, sprofanowałaś moją myśl… niech no ja Cię dorwę w jakimś ciemnym kącie internetu… tak Ci tyłek złoję, że się nie pozbierasz… a potem jeszcze pasa pożyczę i manto spuszczę…
    :)

    Poltergeist, nosisz pasek?… Bo moje szelki mogą się nie nadać…

  22. Czasem noszę, gdy mi gacie spadają, to ubieram. ;)

  23. charmee Says:

    Odspamowawszy…

  24. bez koncepcji Says:

    Mamusiu, jak tu pięknie :D

  25. To ta szarość tła nadaje temu miejscu ten niepowtarzalny wygląd…
    :)

  26. ..a nawet szarości różne odcienie.. :)

  27. No ale to się zmieni… skoro zacząłem miewać gości to najwyższy czas tu posprzątać…

  28. Ale goście przyszli tu właśnie, gdy było szaro.. Nie sprzątaj, Slime.. i się nie zmieniaj ;)

  29. bez koncepcji Says:

    ta szarość daje dobre tło dla mojego awatara;)
    i poltera rownez.
    Nie sprzątaj. najwyzej kilka lat wczesniej pojdę do okulisty ;)

  30. Uuu, nie wiedziałem, że tak źle kumplom życzysz… :)

Skomentuj

