(…)

W pizdę, w dupę, lub usta

Onieśmielony mnogością wyboru

Spuszczam się na własne kolana…

 

 

 

*Utwór dedykowany pięknej pani z DVD

Komentarzy 14 to “(…)”

  1. pieprzenie Says:

    dogłębnie porusza ;)

  2. Nie, no obrzydlistwo jakieś. Perwersów, którzy marnotrawią materiał genetyczny na kolanach, zabieram do siebie. /faja/

  3. alkacja79 Says:

    No tak, RedTube zahackowany to tutaj Was przygnało.

  4. dobry wybór, Slim :D

  5. pieprzenie Says:

    i Zośka przylazła za nami /faja/ mamy ten ogon :P

  6. Wy dzieci, widzę wszędzie razem…

  7. pieprzenie Says:

    dzieci <— i odrazu się człek młodziej poczuł..;) ale co do jednego masz rację Sofijka zawsze za nami :D

  8. pstrokata ty czasami nie wiesz kiedy przestac /faja/

  9. Slime ma link w swojej wizytówce, dziecinko:)

  10. Ehh Zośka, przyznaj, że lecisz na moją grzywkę…
    :)

  11. georgeeliot Says:

    Udławiłam się herbatą.Żeby aż tak nie dbać o własne ubranie!

  12. Masz na myśli moje spodnie czy Twoją bluzkę?… bo jeśli chodzi o moje spodnie, to nie miałem ich wtedy na sobie…

  13. georgeeliot Says:

    Nieładnie przyjmować gości z gołym tyłkiem. Albo ubierzesz spodnie, albo tu więcej nie przyjdę.

  14. Rozumiem jak musi Cię kręcić widok mojej bladej dupy… istna katorga… ale jak przestane przyjmować gości na golasa, to pies z kulawą nogą tu nie zajrzy…

Skomentuj

